Jak může česká firma obstát v konkurenci nadnárodních gigantů?

 

V dnešním globalizovaném světě, kde se finanční technologie neustále rozvíjí rychlým tempem, je pro malé a střední podniky mimořádně obtížné konkurovat velkým nadnárodním společnostem s obrovskými finančními zdroji. Česká společnost EasyChange s.r.o. je však živým důkazem toho, že i v tak náročném prostředí lze uspět. Navzdory silné konkurenci v oblasti zahraničních plateb, jako jsou banky nebo například společnosti typu Revolut a Wise, si EasyChange během let dokázala vybudovat pevné postavení na českém trhu. A jak se to podařilo?

 

Výhodné Měnové Kurzy

Jedním z klíčových aspektů úspěchu EasyChange jsou samozřejmě a právě výhodné měnové kurzy. V dnešní době, kdy je každá koruna důležitá, je pro mnoho zákazníků rozhodující nejen rychlost a pohodlí, ale především cena. EasyChange se neustále snaží nabízet kurzy, které jsou pro klienty jedny z nejlepších na trhu. Poskytuje mimo jiné také oblíbenou službu EuroPlatba.cz, která umožňuje rychlou směnu v rámci eurozóny. Tento přístup není jen krátkodobým marketingovým tahem, ale skutečnou hodnotou, kterou zákazníci oceňují.

 

Neustálý rozvoj

Stagnace je pro mnoho firem začátkem konce. EasyChange si je tohoto faktu dobře vědoma a neustále investuje do svého rozvoje. “Ať už jde o nové technologie, zavedení Bank ID, zlepšování interních procesů nebo rozšiřování portfolia služeb, naše společnost nikdy nepřešlapuje na místě. Jen díky tomu jsme schopni rychle reagovat na změny na trhu a přizpůsobovat se potřebám našich nových i stávajících klientů”, říká ředitel a zakladatel společnosti EasyChange Matěj Novák.

 

Kvalitní klientský servis

To, co ale skutečně odlišuje EasyChange od konkurence, je právě přístup ke klientům. V době, kdy mnoho velkých společností sází na automatizaci a minimalizaci lidského kontaktu, EasyChange naopak staví na osobním přístupu. “Každý klient je pro nás důležitý a snažíme se mu poskytnout maximální podporu a poradenství. Tento přístup nám umožňuje budovat dlouhodobé vztahy a získávat důvěru našich zákazníků, kteří u nás rádi zůstávají”, dodává Matěj Novák.

 

Výzvy a příležitosti

Působení na takto konkurenčním fintechovém trhu, přináší mnoho výzev. Konkurence je tvrdá, ať už jde o cenovou politiku, technologickou inovaci nebo marketingové strategie. Nicméně, je to zároveň příležitost ukázat, že i menší firmy s českým kapitálem mohou nabídnout velmi kvalitní a konkurenceschopné služby. 

 

EasyChange s.r.o. je příkladem toho, jak může i česká společnost úspěšně bojovat na trhu mezinárodních plateb ovládaném bankami a nadnárodními giganty. Díky výhodným měnovým kurzům, neustálému rozvoji a osobnímu klientskému servisu se této společnosti už více než deset let daří nejen přežít, ale i prosperovat. “Naším cílem je i nadále poskytovat našim zákazníkům nejlepší možné služby a být jejich spolehlivým partnerem v oblasti měnových transakcí…”